  • Data: 2003-12-28 11:52:41
    Temat: Re: Windows XP OEM
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> wrote:

    > Ehm, napisalme chyba iz w/w przyklad jest przejaskrawiony.

    W Message-ID: <X...@2...180.128.20>
    jakos tego nie widze :/

    > A natomiast w umowie moge zadac dowolnych normalnych rzeczy, typu -
    > klient moze uzywac mojego programu - tylko w pracy, tylko w piatki,
    > tylko przez najblizsze 2 lata, itd itd - czyz nie?

    Tu sie zgodze, ale w poprzednim poscie napisales ze "Nie moze tylko
    zarzadac czegos niezgodnego z PL prawem" co nie jest do konca zgodne z
    prawda, bo sa przeciez kaluzule prawnie indyferentne a jednak mozna
    dochodzic stwierdzenia ich niewaznosci. Przyklad jednej z nich wlasnie
    podales.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl