  • Data: 2003-12-31 01:21:33
    Temat: Re: Windows XP OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    woo-cash rzecze:
    > 1) Podtrzymuję swoje zdanie: nie przekonałeś mnie, więc zakład byś przegrał.

    A kto powiedział, że Ty byś rozstrzygał zakład!?

    > dość, iż masz kontrowersyjne zdanie (czego dowodzi reakcja innych
    > grupowiczów), to jeszcze wyrażasz je w sposób niegrzeczny,

    Nie moja wina, że Ci inni grupowicze nie mają ochoty zapoznać się
    z orzeczeniem NSA z dnia 24 listopada 2003 sygnatura FSA 2/03.
    Jeżeli moje zdanie,identyczne z wyrażonym przez sąd, uważasz za
    kontrowersyjne to wybacz...

    > Widocznie moja wizja dyskusji nie przystaje do Twojej...

    Widocznie. Ale taka jest specyfika grup.

    > 2) Ku niezadowoleniu innych grupowiczów: ja się nie zakładam, bo
    > gdy dwoje ludzi się zakłada, to jeden jest oszust, a drugi frajer.

    Doprawdy? A ja zawsze sądziłem, że zakład jest sposobem oceny własnego
    zdania. Bo jeżeli Ty na swoje zdanie nie stawiasz złamanego grosza to dlaczego
    dla kogoś innego miałoby ono mieć jakąkolwiek wartość?
    Ja na swoje zdanie stawiam konkretne pieniądze - Ty nie chcesz. OK.
    Przynajmniej każdy może ocenić wartość naszych wypowiedzi.

    [..]
    > jednak, iż osoba proponująca zakład musi się godzić z tym, iż zostanie albo
    > oszustem, albo frajerem. Dlatego ja nie przyjmuję zakładu.

    No cóż - oprócz wizji dyskusji różnimy się też wizją zakładu.

    Dziękuję za życzenia, póki co u mnie Sylwester zapowiada się ekscytująco
    i tego samego życzę Tobie :)

    pozdrawiam
    Arek

    --