  • Data: 2003-12-28 17:24:05
    Temat: Re: Windows XP OEM
    Od: Olgierd <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niejaki(a) Michal Bien w wiadomości <X...@1...0.0.1>
    powiedział(a) co następuje:

    > Co Cie tak smieszy?. Art 511 KC nie przewiduje rygoru niewaznosci,

    Sam w sobie tak, ale IMHO należy go czytać w związku z art. 67 ust. 5
    pr.aut.
    Ogólnie: jeśli przenosisz prawo stwierdzone pismem, rób to w formie
    pisemnej. Choćby dla ostrożności.

    > W przypadkach takich jak zbywanie oprogramowania
    > OEM ze sprzetem jest to powszechnie stosowana praktyka.

    Wadliwa praktyka, aczkolwiek nie wiem czy aż tak powszechna.
    Sprzedawałem komputer z Win98 i Wordem 2000 (OEMy) i nabywca zażądał
    rachunku w pełni opisującego sprzęt i aplikacje.

    --
    Olgierd
    "Nie ma nic straszniejszego od samego strachu", F.D. Roosevelt