  • Data: 2003-12-30 19:08:30
    Temat: Re: Windows XP OEM
    Od: "woo-cash" <w...@t...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bsmqod$4ob$2@inews.gazeta.pl...
    > To proponuję zakład. Ile postawisz na swoje zdanie?
    >
    > 1000 zł 5000 zł ?

    1) Podtrzymuję swoje zdanie: nie przekonałeś mnie, więc zakład byś przegrał.
    Zważ na to, iż nigdzie nie napisałem, że nie masz racji, gdyż nie jestem
    prawnikiem, więc nie mnie to rozstrzygać. Zwracam jedynie uwagę, że nie
    dość, iż masz kontrowersyjne zdanie (czego dowodzi reakcja innych
    grupowiczów), to jeszcze wyrażasz je w sposób niegrzeczny, co mnie nie
    przekonuje absolutnie do Twojego stanowiska (i to dokładnie napisałem).
    Jeśli z założenia nazywa się to miejsce "grupą dyskusyjną", to powinno
    służyć dyskusji. Widocznie moja wizja dyskusji nie przystaje do Twojej...

    2) Ku niezadowoleniu innych grupowiczów: ja się nie zakładam, bo gdy dwoje
    ludzi się zakłada, to jeden jest oszust, a drugi frajer. Ostatnio w ten
    sposób ustrzegłem od "sfrajerowania się" człowieka, który mógłby być moim
    dziedkiem, bo też chciał się ze mną zakładać, a nie miał racji i później się
    do tego przyznał - to ku przestrodze. Sama propozycja zakładu sprawia
    jednak, iż osoba proponująca zakład musi się godzić z tym, iż zostanie albo
    oszustem, albo frajerem. Dlatego ja nie przyjmuję zakładu.

    Jak dla mnie EOT.

    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy sylwestrowej.
    Woo.

    - Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash -
    http://woo.prv.pl
    Rowerowe forum: http://forum.woo.prv.pl