  • Data: 2005-02-28 11:31:30
    Temat: Re: Windows XP Home w firmie
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. rzecze:
    > (rowniez mam wielbicieli)

    :)

    > acha, a jetsem ciekawy co by u mnie zrobili jakbym im pokazal zielone plytki
    > z windowsami i innymi bardzo drogimi narzedziami microsoft ktore posiadam na
    > licencji msdnaa.

    Myślę, że też przestaliby być wścibscy. Oni raczej szukają prostych
    tematów.

    > no to fajny dowod. Chyba mu sie zrewanzowales co?

    Przecież to chodzący trup!
    Co mi przyjdzie z ciągania takiego po sądach!?
    Oczywiście możnaby upublicznić swego rodzaju listę ala Wildstein
    z *dzisiejszymi* donosicielami fałszywych donosów i w ten sposób umilić
    mu ostatki życia ostrzegając jego znajomych jaką mendę mają za kumpla,
    ale prawdę mówiąc to mi się nię chce.
    No chyba, że ktoś żądny sławy założy taką listę ;)

    Ciekawe, że na dwóch pierwszych miejscach byliby dwaj delikwenci mający
    z imieniem Olgierd .
    Brrrrrrrr... chyba stanę się przesądny co do imion :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo