  • Data: 2005-02-28 11:03:00
    Temat: Re: Windows XP Home w firmie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co Cię interesuje bo nie wiem za bardzo co by tu było do pisania.

    tak zciekawosci pytam, bo cos mi po kosciach chodzi ze ja tez niedlugo bede
    miec nalot.
    (rowniez mam wielbicieli)

    > Ot jacyś moi wielbiciele, powypisywali donosy gdzie się tylko dało - no
    > może darowali sobie tylko trójcę kościelną ;) - i zapukała do mej firmy
    > policja w osobach trzech i zrobiła mi totalne - ale kulturalne i czyste -
    > przeszukanie. Jak im pokazałem płytki to stracili zainteresowanie i
    > przestali być wścibscy.

    acha, a jetsem ciekawy co by u mnie zrobili jakbym im pokazal zielone plytki
    z windowsami i innymi bardzo drogimi narzedziami microsoft ktore posiadam na
    licencji msdnaa.

    > Gdzieś z rok temu znowu zawitali i przeglądnęli mi płytki CD-R i DVD-R
    > i dokumenty na dyskach.
    > Tym razem to do końca nie wiem czy szukali softu, czy też przywiało ich z
    > powodu donosiciela Olgierda Rudaka - wg jego donosu piorę grube pieniądze
    > na co dowodem miało być kupno przeze mnie 1,5 mln wierzytelności pewnej
    > firmy leasingowej - i szukali czegoś z tej mańki.

    no to fajny dowod. Chyba mu sie zrewanzowales co?

    P.