  • Data: 2007-02-03 05:55:12
    Temat: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.02.2007 zeeltom <z...@o...pl> napisał/a:
    > Nie wnikam, pozwolili, to dla mnie wystarczy.

    Gorzej jak w przyszłości miałoby się okazać, że Olgierd ma rację a komuś
    się coś w urzędzie jednak pokiełbasiło. Rozmowy pewnie na potrzeby
    dowodowe nie nagrałeś. MZ legis ratio faktycznie sugeruje, że powinno to
    dotyczyć wszystkich, nawet jeśli z pozoru wydaje się to nie mieć sensu, ze
    względu na utrudnioną identyfikację.

    --
    Marcin