  • Data: 2010-03-06 08:08:07
    Temat: Re: Wiem jaki samochod zarysowal mi auto. Co dalej ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale trzeba przyznać, że tekst "na parkingu" (Twoje słowa)
    > też odbierałem jako "typowego parkingu", a nie "miejsca
    > postojowego w pasie drogowym".

    Byly to dokaldnie meijscapostojowe wzdluz drogi, parkowanie poprzeczne do
    jezdni. Na przeciwkko wjezdzala jakas droga osiedlowa, i gosciu z niej
    wyjezdzal tylem, przecial pas jezdni (droga publiczna) i wjechal mi w auto.

    Tak swoja droga, jak przyjeli zgloszenie to chyba nie powinni umarzac,
    jezeli to by byla np droga osiedlowa ?
    I wogole jak jest uszkodzenie mienia na drodze osiedlowej - to policja sie
    tym nie zajmuje ? Moge komus w jape strzelic legalnie na takiej drodze ? :)

    Fantom