  • Data: 2010-03-15 09:45:33
    Temat: Re: Wiem jaki samochod zarysowal mi auto. Co dalej ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio na parkingu ktos walnal mi w auto i uciekl. Swiadek spisal numery
    > samochodu, ale nie widzial dokladnie kierowcy. Policja odnalazla auto i
    > wlasciciela ale sie nie przyznaje i "nie wie" kto prowadzil. Znajac zycie
    > policja umorzy sprawe. Co bede mogl dalej z tym robic ?

    Ciag dalszy : podobno zostaloy zabezpieczone salby na aucie sprawcy i jest
    potwierdzenie zdazenia. Mam wiec spora szanse na skorzystanie z OC.
    Sprawa sie przy okazji skomplikowala, bo przyznal sie gosciu totalnie
    pijany. Teraz mowie, ze kogos kryl. Ogolnie wszystko idzie w przestepstwo a
    nie wykroczenie juz.

    Fantom