  • Data: 2005-12-07 22:18:12
    Temat: Re: Wiek w odertach pracy
    Od: "Ajgor" <n...@d...m> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek" napisał w wiadomości news:dn7cc1

    > Nie tylko dlatego. Starsi ludzie mają też mniejsze możliwości i chęci
    > adaptacji, zdobywania nowych kwalifikacji. Często są skażeni socjalizmem.

    Typowe bledne myslenie. Starsi ludzie w wiekszosci przypadkow NIE MUSZA
    zdobywac nowych kwalifikacji bo juz je maja.
    Zdobyte przez lata pracy. A ze skazeni socjalizmem? Cos Ci powiem. U mnie w
    pracy jest masa ludzi "starszych" (czyli po 40-stce) i podobna masa mlodych.
    I wiesz co? 90% tych starszych jest bardzo pracowita i sa prawdziwymi
    fachowcami. A mlodziez
    tylko patrzy jak sie nie narobic. A co do fachowosci... Nawet nie bede sie
    wypowiadal. Malo ktory mlody w ogole potrafi cos zrobic. Jak bym ja byl
    pracodawca to w pierwszym rzedzie zatrudnial bym starszych. Bo nie musial
    bym ich wszystkiego uczyc od podstaw i czekac az im sie zechce przestac
    filozofowac, a zaczac pracowac.

    > No i nie do każdej pracy się nadają. Wyobraź sobie np. 60-letnią babcię na
    > etacie hostessy...

    W ofertach, o ktorych pisalem na poczatku nie bylo ani jednej na etat
    chostessy. A za to byly na etaty sprzataczek.
    Dlaczego sprzataczka musi miec ponizej 24 lat?