  • Data: 2005-12-08 11:37:07
    Temat: Re: Wiek w odertach pracy
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):

    > Czyli proponujesz obchodzenie głupiego prawa, którego gdzie indziej
    > jednak bronisz.

    Nie, proponuję stosowanie precyzyjnej wypowiedzi, także w ofertach
    pracy.Zwłaszcza, jeśli ta oferta przechodzi przez Urząd Pracy. W końcu,
    jesli oferta jest skierowana do absolwenta, to nalezy napisać
    "zatrudnię absolwenta"kim jest absolwent mówi ustawa; a jesli do
    sprzątaczki, to "zatrudnię sprzataczkę, wymagana precyzyjna obsługa
    mopa", a nie wiek do 25 lat.
    Nigdy w życiu nie broniłam stosowania dyskryminacji ze względu na
    cokolwiek.
    Wiem jednak, ze pewne przedsiewzięcia sa finansowane ze środków, które
    moga być przeznaczone na konkrteny cel, dlatego nie mam pretensji,ze
    odmówia mi udziału w kursie dla absolwentów, ale bede się pienic, jeśli
    nie zatrudnia mnie na etacie sprzątaczki, bo mam lat 26;-). Co innego,
    gdybym mopa na oczy nie widziała.
    Justyna