  • Data: 2023-07-13 20:06:40
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale powiedzenie, że moje urodzenie ma wpływ na to, że jestem głupszy -
    > przyznasz, że jest bez sensu.

    Przyznam, że nie nadążam za twoją logiką - przecież nie napisałem, ze
    jesteś głupszy bo się urodziłeś. Ba, nawet jakbyś był skrajnie głupi to
    przecież i tak inteligentniejszy jakbyś się nie urodził:P

    Reasumując - jak jesteś słaby na umyśle od urodzenie to dalej
    reprezentujesz "utrudnione myślenie". Mimo że ci się nie pogorszyło i
    wszyscy wiedzą że czasem nie ogarniasz nie zmienia to faktu że dalej
    cieżko myślisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!