  • Data: 2023-07-14 01:17:36
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-13, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jak pisałem, nie mam pod ręką tramwaju, ale wydaje mi się, że w lusterku
    > zewnętrznym nie dojrzysz osoby zamierzającej wysiąść.

    To tak jakbyś argumentował, że nie da się sprawdzić czy kierunkowskaz
    działa, bo połowę czasu nie działa, więc nie będziesz wiedział czy za
    chwilę zadziała jeśli jest w danym momencie wygaszony. Jak wychodzą
    ludzie ciurkiem co 2s nowa osoba, to jak trafisz na przerwę pomiędzy
    wychodzacymi to przyjmiesz, że już wszyscy wyszli, czy że może jednak to
    przerwa pomiędzy? W 1,5s nie ustalisz czy to tylko przerwa i dlatego
    potrzebny jest dłuższy czas. Można się spierać jak długa powinna być
    taka przerwa (do podjęcia decyzji: o, już wyszli, bezpiecznie można
    zamknąć drzwi), ale że dłuższa niż 1,5s to raczej bezsporne.

    --
    Marcin