  • Data: 2023-07-12 06:21:54
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przez 1,5s? Tak z 10s MZ do kupy min.

    Nie wiadomo ile patrzył wcześniej. Te 1,5 to było przy "upewnianiu się".

    > Ten mój wczesniejszy przykład "otrzeźwiający" to akurat było o motocyklu :)
    > Ale to odwrotna sytuacja. Fakt, że widze masę kretynów, którzy siedzą
    > nawet minutę w martwym polu. Kretynów motocyklistów, żeby nie było
    > wątpliwości.

    Dokładnie - jak już jeżdzę między samochodami to zdaję sobie sprawę co
    to martwe pole i dlaczego nie warto długo w nim jechać. Jak samochody
    jadą powyżej powiedzmy 30 to nie kombinuję i jadę normalnie - właśnie
    żeby nie jechać koło kogoś w martwym polu. A jak stoja to ok - przecież
    nagle nie skręci, skoro stoi;) Cieżarówki i autobusy to wogóle osobna
    kategoria i trzy razu zastanowię się czy obok takiego przejachać inaczej
    niż na sąsiednim pasie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!