  • Data: 2023-07-12 06:33:30
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest, tylko raz, jakos tak wisi w próżni, dwa, jest niepełne, trzy
    > wydaje się, ze autor ma przekonanie, że są już wdrozone wystarczające
    > środki aby temu zapobiegac:

    No właśnie - a jakbyś kogokolwiek na zajezdni zapytał jakie jest główne
    ryzyko związane z drzwiami tramwaju 105N czy 13N to pewnie bez oglądania
    powiedział że przytrzaśniecie bo motorniczy ich w lusterku nie widzi -
    to jest problem _znany_ od lat. A tu profesjonalny raport i nikt nic? To
    wygląda jakby był zakaz pisania o tym, bo przecież wtedy trzeba by coś
    zrobić.

    Co więcej - jak już pisałem wcale bym się nie zdziwił, gdyby ten
    konkretny biegły miał wpływa na to, że problem ignorowano. Wręcz
    obstawiam, że to jest "seryjny biegły od stwierdzania że widocznośc nie
    jest utrudniona".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!