  • Data: 2023-07-10 19:00:44
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba mogłeś trafić. O tym nie pomyślałem. W postanowieniu o powołaniu
    > biegłego są pytania, na które w ostatniej części opinii po prostu się
    > odpowiada. Mogło być pytanie: Czy konstrukcja tego konkretnego tramwaju
    > oraz tych konkretnych drzwi utrudniała dojrzenie dziecka?".
    >
    > Sens pytania jest taki, że tramwaj został dopuszczony do ruchu, zatem
    > ktoś uznał, że zasadniczo jest bezpieczny.

    W takim razie sens pytania jest bez sensu. Pytania rzeczywiście nie
    znamy ale odpowiedź jest w sposób ewidentnie fałszywa. Być może nie jest
    to odpowiedź na zadanie pytanie, co nie zmienia postaci rzeczy że
    stwierdzenie że "konstukcja wagonu nie utrudnia widoczności" jest po
    prostu fałszywe, bo utrudnia i tyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!