  • Data: 2023-07-10 19:14:03
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.07.2023 o 15:41, J.F pisze:

    > P.S. Ciekawostke google znalazło
    > https://yadda.icm.edu.pl/baztech/element/bwmeta1.ele
    ment.baztech-article-BWA9-0046-0049/c/Gill.pdf

    > -tego zagrozenia chyba nie wymyslili/zauważyli,

    Też widziałem to wcześniej i zauważyłem, że nie zauważyli. A sprawa jest
    przecież oczywista i znana. Skłania mnie to do wniosku, że w środowisku
    "specjalistów od bezpieczeństwa drzwi w akwariach" był to temat na który
    już się modrzejsi wypowiedzieli i ich wypowiedź brzmiała "mondrzejsze o
    tym nie wspominać". Innego wytłumaczenia dlaczego pominięto najbardziej
    oczywiste zagrożenie a rozpisywano się o możliwości przebicia
    elektrycznego nie potrafię znaleźć.

    > -jest tam przekładnia slimakowa - trudno będzie otworzyc zamknięte
    > drzwi.
    > -powinien byc mechanizm rewersujący, który otwiera drzwi po przycieciu
    > osoby. No ale pewnie nie wykryło przyciecia, to nie zadziałał.
    > albo to jeszcze nie ta wersja.

    Wydaje mi się, że w Ng są inne mechanizmy bo i konstukcja drzwi jest
    inna niż Na.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!