eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWiarygodność biegłych › Re: Wiarygodność biegłych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tb3-253.telbes
    kid.pl!not-for-mail
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiarygodność biegłych
    Date: Mon, 10 Jul 2023 11:00:56 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u8gh85$s86$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    References: <u86t78$ido$1$Shrek@news.chmurka.net> <3xHpM.7886$YL1.57@fx04.ams1>
    <u883ee$rt0$1$Shrek@news.chmurka.net> <NT3qM.81761$RWb2.73116@fx13.ams1>
    <V_3qM.81762$RWb2.56978@fx13.ams1>
    <u8bdqn$gtm$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <jubqM.85792$RWb2.72188@fx13.ams1>
    <u8blm5$lbm$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <UvoqM.68176$hnp2.51807@fx11.ams1> <u8dg9d$s41$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <RYIqM.27488$YL1.12643@fx04.ams1>
    NNTP-Posting-Host: tb3-253.telbeskid.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 10 Jul 2023 08:58:45 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="RTomasik";
    posting-host="tb3-253.telbeskid.pl:185.192.243.253";
    logging-data="28934";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.13.0
    Cancel-Lock: sha1:ag4XvxRhy0nC5iYqwjTwzwmAGJQ=
    sha256:/Fq1tmreXhc8hxaq36DJjBAcJLCpBee+BZl9HbyVXdc=
    sha1:jJdEuy1ViSyNPO6cPSbE6j7GXHA=
    sha256:LPRnZgDkxleSP8O5zBnxalRkObfmb1R4Gd50F+hK+e0=
    In-Reply-To: <RYIqM.27488$YL1.12643@fx04.ams1>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:838702
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10.07.2023 o 03:15, Marcin Debowski pisze:
    > Najpewnie tak, ale jednak 1,5s to mało. Tak to niestety jest, dziecko
    > miało pecha i motorniczy miał pecha. Rozsądek i procedury z jednej
    > strony, niskie prawdopodobieństwo i rutyna z drugiej. Ja się tak czasem
    > łapię na sprawdzaniu martwego pola przy zmianie pasu na autostradzie, bo
    > przeciez 2s wczesniej nic za mną po horyzont nie było. Miałem parę
    > sytuacji otrzeźwiających typu "bez sensu sprawdzać, a sprawdze ...o
    > kurwa". A taki motorniczy normalnie nie ma. Pewnie po tym wypadku
    > wszyscy poprawnie sprawdzali przez kolejne 3 miesiące, ale już
    > niechybnie im przeszło.
    Uważam, że powinno się te ostatnie drzwi wyłączyć z eksploatacji aż do
    czasu zaradzenia problemowi. Kamera, czujnik czy nie wiem, co tam
    wymyślą. Nawet, jeśli trzeba, to pomocnik motorniczego.
    --
    (~) Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1