  • Data: 2009-06-10 10:20:05
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Ja się skłaniam ku poglądowi, ze ich nie ma, ale jeśli ktoś zamierza
    > żarliwie wierzyć w ich istnienie, to nie zamierzam protestować. /ciap/
    > Moim zdaniem nie, ale zawsze mogę się mylić. Z tym, ze przedstawiłem mój
    > pogląd na tę sprawę i dopuszczam do siebie myśl, że inne osoby mogą mieć
    > odmienne poglądy. Byłbym skłonny nawet i po polemizować na ten temat, ale
    > na płaszczyźnie rzeczowych argumentów, a tych jak dotąd nie widzę.

    więc sprawa wygląda tak ze jak ktoś nie wierzy w żadnego boga (nie jest
    religijny) to ty wymyślasz jakiś twór pseudo filozoficzny twierdząć ze on
    jednak jest wierzący bo wierzy w nieistnienie boga, wieć dałem ci rzeczowy
    przykład że ty (pewnie jako katolik) wierząc w boga jednocześnie wierzysz w
    nieistnienie smerfów i krasnoludków więc jesteś wieloreligijny!:O)

    coś nie tak musi być u ciebie z logiką, bo jeśli czegoś nie ma i się w to
    wierzy to nazywamy to wiarą, natomiast nie można wierzyć że czegoś nie ma
    jeśli tego nie ma!!!
    twoją wypaczoną logikę usprawiedliwiam wypranym religią muzgiem, zanik
    myślenia i przyjmowanie jako objawioną prawdę największych kłamst i bzdur
    religijnych.