  • Data: 2009-06-10 17:33:36
    Temat: Re: Wiara czy niewiara? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h0nf37$5ko$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > szkoda ze wyciales to zdanie
    Ja tam nie żałuję - zawsze wycinam nonsensy.
    A do nich zaliczam frazy zawierające "rozumiem, że..." i tu dywagacje autora
    wkładane w cudze usta (klawiaturę).

    > bo wtedy caly ten twoj wywod jest totalnie bez sensu
    Czy ja ci bronię tak uważać?

    > tylko istnienie czegos musisz udowodnic,
    Utnę sobie te dywagacje, bo chyba mnie jednak nie zrozumiałeś.
    Dowodzi się prawdziwości tezy aby nadać jej status twierdzenia - ot i
    wszystko.
    Wiem, bo byłem na studiach... :)

    --
    Jotte