  • Data: 2009-06-10 15:48:22
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 15:12:18 +0200, Tristan napisał(a):

    > wybacz, ale jesli przez 15 lat przed kimś ukrywa się istnienie Boga

    ukrywa? :) w szafie? wez mnie nie rozsmieszaj

    > nie jest on juz wtedy zazwyczaj zdolny do wlasnych swiadomych wyborow w tej
    > kwestii. Chyba, ze ma naprawde silna osobowosc.

    ale widzisz co innego, jest nie ukrywac, a pozwolic dziecku dojsc samemu do
    jakichs tam wnioskow, ze moze to np mahomet, jest tym wlasciwym prorokiem,
    a co innego straszenie wmawianie, ze jest bog, jezus i maryja, od malego
    straszenie pieklem, karami za grzechy i wyimaginowanmi postaciami ktore nas
    ukarza jesli nie bedziemy ich wyznawac etc...
    --
    marcin