    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do zaplaty
    Date: Tue, 20 Jun 2006 21:44:44 +0200

    On Tue, 20 Jun 2006, poszukuje wrote:
    [...a tu Herbi...]
> [...]
    [...]
    > Odszedlem ze spółki i on przejął wszystko. Wyrejestrowałem się w Urzędzie
    > Gminy dopiewro po ponad roku

    ...czyli "odszedłeś" po tym ponad roku.
    Fakt że wspólnik nie wykazuje żadnej aktywności o niczym chyba
    nie świadczy?
    Jak rozumiem pytanie które postawił Herbi jest proste: jak wygląda
    rozliczenie (wasze) - wzajemne i wobec urzędów, w szczególności
    wobec US. Że tak wspomnę rozporządzenia nakazują powiadomić
    US na 7 dni przed przystąpieniem do remanentu oraz oczywiście
    sporządzenia tegoż remanentu na dzień zakończenia spółki!
    Nie wygląda to na oczywiste, ale IMO jest możliwe że na deser
    US może jeszcze dołożyć nierzetelność dokumentacji (ksiąg,
    bo remanent podlega przecież wpisowi), a to grozi "oszacowaniem".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)