  • Data: 2006-06-21 10:30:36
    Temat: Re: Wezwanie do zaplaty
    Od: "poszukuje" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale my tu polemizujemy że WY NADAL PROWADZICIE TĄ SPÓŁKĘ
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > Ona faktycznie i formalnie nie została wykreślona !!!!!!
    > A najgorsze jest to, że psółka przestałaby istniec z "automatu" przy
    > dwuosobowej, jeżeli jeden ze wspólników ośiadczy swoją wolę zrezygnowania
    > ze spółki.
    > Ale Ty po prostu, "obraziłeś" się i nie uczestniczyłeś w życiu spółki.

    Była to spółka 2-osobowa. Wygłosiłem się ze spółki w Urzędzie Gminy.

    > To jakiś wspaniały ZUS :P
    > Wybacz sarkazm ;)
    > Nie opera się na dokumentach tlyko na "słowie"?
    > Gdzie ZWPA, ZWUA??
    > Masz decyzje ZUS na piśmie że im chodzi tlyko o okres o którym wpsominasz
    > NIC PONADTO??
    Mam na piśmie w decyzji ZUSu, że chodzi im o okres do mojego momentu wyjścia
    ze spółki. (Mam tylko świadków tego, że były wspólnik przejął firmę z
    długami i majątkiem uwalniając mnie od wszystkiego - oświadczenie ustne.
    Miałem od niego otrzymac to na piśmie ale niestety nie doczekałem się.
    Dostałem tylko to oświadczenie, o którym pisałem, że splaci zaległosci w
    ZUSie)

    > Ja obstawiam że UZS po prostu ściga zaległość "odległą" - po resztę upomni
    > się za niedługo.

    Nie sądzę - oczywiście brakujące deklaracje w ZUSie złożyłem - również
    wygłoszenie ubezpieczonych i płatników na koniec września 2001.

    > Oj chłopie .... tak z ciekawości- kto wam prowadził księgi, księgowość,
    > rozliczenia, kadry etc?
    Znajoma byłego wspólnika....

    > TO o co pytasz - wezwanie do zapłaty - jest w OBECNEJ sytuacji po prostu
    > miotaniem się. Sugeruję najpierw WYPROSTOWANIE WSZELKICH SPRAW ZWIĄZANYCH
    > LIKWIDACJĄ SPÓŁKI.
    No... Spółka nie istnieje - wyrejestrowałem się.

    > Jesteś pewien że nie prowadzisz DG?
    > Jak dokonałeś i gdzie wykreśleń z tytułu prowadzenia DG??
    Wygłosiłem w Urzędzie Gminy i powiadomiłem skarbówkę.

    Pozdrawiam.
    Ps.: Nie wiedziałem, że to moje pytanie tylu komplikacji przysporzy...