  • Data: 2006-06-21 12:07:34
    Temat: Re: Wezwanie do zaplaty
    Od: "poszukuje" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już sam zupełnie się w tym nie łapię....
    a zapytałem tylko o to jak napisać wezwanie do zapłaty pieniędzy jakie jest
    mi winny były wspólnik.

    > Ze zapytam - Ty złożyłeś deklaracje W OBECNYM czasie, za okres do września
    > 2001???
    Brakujące deklaracje składałem w 2004, 2005 i w tym roku jeszcze. ZUS o to
    wnioskował i podał wyliczenia na jakich miałem się opierać wypisując
    deklaracje. Opierałem się o to co mi ZUS podał bo cała dokumentacja
    pozpstała u byłego wspólnika a on to ma "głęboko gdzieś" - nawet na wezwania
    do ZUSu nie reaguje.

    > Wyżej napisałeś że wykreśliłeś się jako przedsiębiorca z roku 2002. Więc
    > jak to teraz mogłeś działać w imieniu PRZEDSIĘBIORCY.
    2002? nie - rok temu. Musiałem składać zaległe dokumenty jako osoba
    współodpowiedzialna pomimo, że spółka już nie działała.

    > Sytuacja jest więc dosyć skomplikowana.
    i to bardzo!

    > Przed ten rok "próżni" Twój wspólnik zawiadywał w WASZYM imieniu spółką -
    > będziesz miał problem ny teraz udowadniać iż nie prowadziłeś DG - po
    > prostu
    > nie masz żadnych kwitów :(((
    > Twoje tłumaczenie że nie wiedziałeś iż można wystąpić ze spółki bez wiedzy
    > wspólnika jest .... śmieszne - MUSIAŁEŚ O TYM POINFORMOWAĆ WSPÓLNIKA !!!!

    Z tego co się dowiedziałem po jakimś czasie działał jako inna firma a nie na
    konto spółki. To fakt - kwitów nie mam ale mam świadków tego jak ustnie
    deklarował to że ja mam odejść ze spółki a on całą resztę przejmuje w
    całości i że obiecuje że na piśmie złoży mi takie ośwaidczenie jak wszystko
    wyliczy. Nie muszę już dodawać, że nie odtrzymałem na piśmie tego nigdy...

    > Zauważ że zgodnie z prawem spółka po Twoim wystąpieniu przestała istnieć -
    > prawda?
    > Czy zdajesz sobie sprawę, że skoro Twój były,nieświadomy wspólnik działa
    > dalej bez Twojej pomocy - to teraz jest ..... przechlapane?
    Wiedział, ze nie ma mnie w spółce bo to on zaproponował moje odejście bez
    niczego, czyli bez przychodów a przedewszystkim długów.

    > I tak w sumie - to bardzo masz duży rozrzut z datami - począwszy od 2001
    > porpzez 2002, 2004 i 2009 !!!!!! (przyszłość) ;))
    > Uporządkuj te daty chronologicznie - bo ciężko się połapać.
    - wrzesień 2001 odchodzę ze spółki z inicjatywy byłego wspólnika, za jego
    wiedzą i zgodą - porpstu pozbył się mnie nie dając mi niczego na piśmie...
    Ciągle mnie zwodził, że za tydzień, za 2, miesiąc...
    - październik 2003 ZUS upomina się o braki w dokumentacji, składam zeznania
    itd.
    - styczeń 2004 - dostaję od byłego wspólnika na piśmie zobowiązanie w którym
    pisze, że zapłaci składki przypadające za niego i pracowników.
    - w 2004,2005 i w tym roku składam brakujące dokumenty do ZUSu
    - styczeń 2005 wygłosiłem się w Urzędzie Gminy ze spółki.

    > Ponadto może dojść do przedawnienia roszczeń - chyba że masz tytuł
    > egzekucyjny z wyrokiem w stosunku do byłego wspólnika. Ale skoro pytasz o
    > wezwanie do zapłaty to nawet nie złożyłes wniosku o nakaz zapłaty.
    Mogę prosić o wyjaśnienie powyzeszgo zdania?

    Pzodrawiam i dziękuję za cierpliwość.