    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Weksle Samoobrony
    Date: Sun, 24 Sep 2006 18:46:10 +0200

    Użytkownik "Bungo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ef65hl$88e$1@inews.gazeta.pl...

    > Nieprawda. dyscyplina klubowa w glosowaniach oglaszana jest nie czesciej niz
    > 2-3 razy w roku, z reguly dotyczy kwestii budzetu, powolania / odwolania
    > rzadu, niekiedy innych spraw, szczegolnie dla danego klubu waznych.

    Nie chce mi się sprawdzać, choć tak z tego, co słyszę w radiiu to trochę
    cześciej. Ale i te 2-3 ray dla samego zaistnienia faktu wystarczy.

    > z formalnego punktu widzenia "dyscyplina klubowa" jest wewnetrznym
    > samozobowiazaniem klubu / kola parlamentarnego, ze w danej sprawie poslowie
    > powinni glosowac tak czy inaczej. Jedyna sankcja (nie zawsze zreszta
    > stosowana) jest wyproszenie z klubu pacjenta, ktory zaglosowal inaczej.

    No włąśnie o to mi chodzi. Sama dyscyplina kubowa w niczym mi nie przeszkadza.
    Dla mnie zaczyna to być cokolwiek niewłąściwe, jesli jest popierane szantażem
    finansowym. choćby wynikającymz głupoty szantażowanych.