  • Data: 2006-09-25 11:23:09
    Temat: Re: Weksle Samoobrony / znaczek
    Od: Bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robcio napisał(a):
    > a nie wydaje Ci sie ze tym poslom sie niczego nie ogranicza - nikt im nie
    > zakasuje byc poslem, a jedynie zaplacic.

    sadzilem, ze dosyc jednoznacznie zaprezentowalem swoje stanowisko w
    tej sprawie. Ale skoro pytasz, odpowiadam - nie wydaje mi sie.
    argumenty, takze prawne, potwierdzajace trafnosc mojego stanoiwiska,
    przynosi juz dzisiejsza prasa codzienna. z kazdym dniem bedzie ich
    wiecej. za pare dni pewnie rzepa, wyborcza lub dziennik opublikuje
    jakas ekspertyze. nie ma wiec co strzepic jezyka.

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)