    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Date: Tue, 5 Oct 2004 08:52:35 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Tristan Alder s...@p...onet.pl ...

    > nie rozumiem! Jak ktos ma plecak to cham?? Dlaczego jak chce szybko
    > wpasc do sklepu to musze gdzies zostawiac plecak??? Pomijam fakt ze
    > jak mam tam cos wartosciowego to wolałbym sie z nim nie rozstawac?
    > Czy biznesmeni równiez sa proszeni o zostawienie teczki? Albo kobiety
    > torebki???

    zalezy to od marketu bo na ogol tu jest taki nakaz.
    Dam Ci kilka prostych przykladow.

    Wchodzi sobie grupka ludzi do marketu z plecakami, a potem wychodza z nimi i
    okazuje sie ze maja w nich np, odbezpieczony juz (bo to latwo zrobic
    zdejmujac opakowanie) sprzet. Skad biedny ochroniarz na bramce ma wiedziec
    co w tym plecaku jest i ze ktos nie wynosi mu towaru ? ma trzepac plecaczki
    jak na kontroli celnej ? Bez sensu.
    Ja jak wchodze z plecakiem a nie chce mi sie do depozytu zasuwac to poprsotu
    mowie ochroniarzowi ze mu pokaze plecaczek jak bede wychodzil i nie ma
    problemu. jego praca, a ja szanuje jego prace.
    Torebek jakos kobiety nie musza zostawiac w depozystach tak wiec az takich
    ostrych przepisow nie ma. Czasem jak klient chce wejsc u mnei z towarem
    takim jak towar handlowy na hali to popsotu podchodzi dostaje switek z
    opisem towaru ktory wnosi i moze sie z nim poruszac , najwyzej przy wyjsciu
    zostanie poproszony o okazanie swistka.

    Juz mialem przypadek ze 5 biznesmenow wynosilo rzutnik za 8k zl. Weszli
    sobie na luzaka, na bajerze wszystko cacy, marynareczki przez reke
    przerzucone, a pod jedna marynareczka jak szli gesiego, biznesmenik w srodku
    mial projektor (i to calkiem spory) i myslal ze normalnie przejdzie ehhh.

    Tak wiec skoro jest miejsce gdzie mozna bezpiecznie zostawic swoje rzeczy, a
    ktos ustnie o to poprosi wiec czemu mamy robic mu pod gorke ? nic nas to nie
    kosztuje a szanowac prace drugiego czlowieka trzeba, bo pamietajcie ze on
    tez chce zarobic na zycie. Dla przyjemnosci nie stoi w tym cieciowatym
    mundurze.

    --
    fi5h