  • Data: 2004-10-05 21:46:28
    Temat: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan Alder s...@p...onet.pl ...

    > Nie. Jeśli pakuje się na halę targową, stwarza zagrożenie i odmawia
    > złożenia plecaka w depozycie na wezwanie służb porządkowych to jest to
    > dla mnie cham. Tak samo jak chamy jeżdżące z plecakiem w autobusie.

    Zagrożenie???
    W autobusie z plecakiem to cham???
    Boze, to ja nie wiedziałem ze taki niebezpieczny cham jestem...

    > Nie gdzieś, ale w szafkach obok wejścia albo w depozycie.

    Lubie jak na przy samym wejsciu mówia do mnie stoj złodzieju!!! Gdzie z tym
    narzedziem zbrodni!!!

    > To nie właź z wartościowym do sklepu. Albo nie noś w plecaku.

    Masz racje, sorry, nastepnym razem zawartosci plecaka wysypie przed
    marketem... albo wszystko wloze do mojej stylowej torebki...
    Co to jest - plecakom mówimy nie?!!???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")