eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWejście bez nakazu?Re: Wejście bez nakazu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście bez nakazu?
    Date: Wed, 27 Jun 2012 20:45:04 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <jsfkh0$fvo$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jscfvo$n99$1@inews.gazeta.pl> <jsd806$n74$1@inews.gazeta.pl>
    <jsd8jg$fu1$1@inews.gazeta.pl> <jsdci2$f8r$1@node1.news.atman.pl>
    <jsel22$fp5$1@inews.gazeta.pl> <jsembu$4fl$1@inews.gazeta.pl>
    <jsepnr$oaa$1@inews.gazeta.pl>
    <4feaf5ae$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsesso$1b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1340822880 16376 83.238.168.227 (27 Jun 2012 18:48:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jun 2012 18:48:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <jsesso$1b$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:706032
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "SQLwiel" <_...@g...com>

    >
    >> Nie podoba mi się mój pomysł, ale pomysł jest - czemu nie pobierać tego
    >> abonamentu jako dodatkowej opłaty od sprzedanych telewizorów (tak jak
    >> jest taka opłata przy sprzedawanych nagrywarkach CD).
    >
    > Mnie też nie podoba się Twój "pomysł" ;)
    > [Proponuję nie pisać w tym wątku, bo jeszcze Vincent podchwyci...]
    >
    > Abonament = ~20zł/m
    > Użytkowalność tv = 10 lat = 120 mcy
    > .... = 2400zł
    > o tyle musiałaby wzrosnąć cena TV.
    >
    > Dlaczego po prostu nie powiedzieć, że "publiczna tv" albo jest publiczna i
    > nie zamieszcza reklam, albo jest "komercyjna" i nie pobiera abonamentu...
    > Diabeł tkwi w szczegółach. Niestety - kurwy mają tak silne lobby, że
    > logice trudno je pokonać.

    To nie jest kwestia samej telewizji i występujących w niej bloków
    reklamowych. Reklamy są w emitowanej zawartości np transmisji sportowej,
    filmie, nawet programie popularno-naukowym. Nie ma więc szansy powodzenia na
    "nie zamieszczanie" reklam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1