  • Data: 2004-08-30 18:29:59
    Temat: Re: Ważność umowy
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz to na mnie stoi obowiązek udowodnienia, że nie byłem, a poza tym logując
    się na aukcji musiałem podać identyfikator i hasło tylko mi znane.

    Jeśli chodzi o sprzedaż motocykla innej osobie to to też nie jest takie łatwe
    bo kupujący może unieważnić prawnie tą umowę i motocykl wróci do niego, a mnie
    mogą dodatkowo oskarżyć o oszustwo, a przy tej wartości motocykla to najniższy
    wymiar to 2 lub 3 lata.
    Więc nie martwię się że zażąda odszkodowania bo do tego liczą się tylko koszty
    potrzebne dozawarcia umowy czyli np. 1 godzina internetu.

    Nie mogę też chyba stwierdzić że system źle zinterpretował przecinek z kropką
    bo w sumie musiałem potwierdzić tą cenę ponownie. A to już nie jest pomyłka
    czy błąd tylko nie zachowanie należytej staranności.

    Szukam po prostu jakiegoś kruczka prawnego (albo jakiegoś stwierdzenia, że
    jakieś z moich rozważań jest złe), ale niestety nie mogę go nigdzie znaleźć,
    więc dlatego pytam na forum bo zawsze najlepsza jest burza mózgów.