  • Data: 2004-08-30 20:08:23
    Temat: Re: Ważność umowy
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 18:29:59 +0000 (UTC), Piotr Macura naskrobał(a):

    > Wiesz to na mnie stoi obowiązek udowodnienia, że nie byłem, a poza tym logując
    > się na aukcji musiałem podać identyfikator i hasło tylko mi znane.

    to nie ma znaczenia. Znaczenie ma tylko to co się da udowodnić w sądzie w
    póki co to POWÓD musi udowodnić a nie ty.

    > Jeśli chodzi o sprzedaż motocykla innej osobie to to też nie jest takie łatwe
    > bo kupujący może unieważnić prawnie tą umowę i motocykl wróci do niego, a mnie
    > mogą dodatkowo oskarżyć o oszustwo, a przy tej wartości motocykla to najniższy
    > wymiar to 2 lub 3 lata.

    buhehee :D zamin cie posiadzą na dobre za niesprzedanie motorku proponuje
    ostatni spacer po lesie z rodziną :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org