    From: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważne !
    Date: Sun, 15 Sep 2002 11:09:08 +0000 (UTC)

    Roman <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś mi może pomóc w sprawie dotyczącej plagiatu strony internetowej.
    > Pewna osoba zastrzega prawa autorskie do swojej witryny wyszczególnia prawie
    > wszystko co jest możliwe nawet ramki.
    > Zbudowałem witrynę o podobnym temacie, na razie nie wrzuciłem na serwer z
    > powody niewiedzy czy zostanie to uznane za plagiat.
    > Proszę o wgląd w witrynę właśnie tej osoby www.bazacv.com
    > Jeżeli jest ktoś zainteresowany tą sprawą proszę o kontakt, postaram się
    > udostępnić do porównania moją witrynę.
    > Z poważaniem dla wszystkich obecnych

    Obejrzałem tę witrynę i doszedłem do jednego wniosku - jej autorzy cierpią na
    wybitną megalomanię. Strona jak strona - taka sobie - ale zastrzegają
    wszelkie prawa (nawet do tych "ramek") jakby stworzyli, już nawet nie ósmy,
    lecz dziewiąty cud świata.
    Co do praw autorskich nie będę się wypowiadał, bo się na tym nie znam ;)

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys