  • Data: 2007-03-14 15:31:23
    Temat: Re: Ważna sprawa, ubezpieczenie OC samochodu
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu szlovak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam już na piśmie wypowiedzenie umowy na OC z firmy w której stawka dla mnie
    > wyniosłaby ponad 3300zł (na prawdę) kiedy w innych firmach od 1300 do 1500 zł ,
    > bo mam prawko kilka miesięcy i 27lat. I teraz pytanie, co grozi mi za
    > niewykupienie i niezawarcie żadnej nowej umowy OC ?
    Chyba cos ok 2tys
    > Oczywiście samochód by wtedy nie jeździł.
    Nieistotne
    > Po prostu czekam na ofertę z polisą do podpisania , idzie
    > pocztą i obecną umowę OC poprzedniego własciciela mam do 16 marca włącznie. Czy
    > w takim wypadku lepiej wyrejestrować samochód?
    Moment, moment. Kupiles samochod, tak? Polisa na ten samochod jest wazna
    do 16 marca. Zatem najpozniej 16 marca musisz wykupic nowa polise
    (nieistotne czy w tym samym czy w innym TU - jesli w innym, to stara
    *musisz* wymowic).
    Samochodu nie wyrejestrujesz (chyba ze przestawisz kwitek poswiadczajacy
    zezlomowanie, ale wtedy go nie zarejestrujesz ponownie). A samochod
    zarejestrowany = wazne OC!
    > Czy możliwe jest żebym miał polisę za 570zł ? I to nie jest pierwsza rata,
    > samochód opel astra 1994, 1400 pojemność beznz. Bo nie chce mi się wierzyć i
    > raczej podczepię się do kogoś w rodzinie. Ale kuzyn jest o tym przekonany
    > święcie no i nie mam podstaw żeby mu nie wierzyć.Porsze o pomoc
    Kto o czym nie jest przekonany? Bo nic nie lape. To ile wyniesie skladka
    OC to pochodna wielu czynnikow - procz tych, ktore znamy (Twoj wiek, od
    kiedy masz prawko, samochod) to jeszcze pare innych (miejsce
    zamieszkanai, znizki wszystkich wspolwlascicieli). Jesli trafisz na
    kgoos, kto ma duze znizki - spokojnie znajdziesz OC za 500zl. Ja przy
    50% znizkach, samochod z silnikiem 1.5, 1995r. mam OC od 320 do 520zl
    (zalezy od TU).
    --
    badzio