eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarsztat samochodowy i klient - jak postapic ?Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.
    pwr.wroc.pl!not-for-mail
    From: Blyskacz <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Date: Fri, 11 May 2007 10:17:23 +0200
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 32
    Message-ID: <f218jo$9ph$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <f1si4l$csf$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <s...@4...com>
    <f1sm49$hit$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <2...@z...router>
    <f1ujqh$t58$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <8...@z...router>
    <f1v4dt$jjo$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <h...@z...router>
    <f2082v$3oq$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <s...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: blyskacz.ha.pwr.wroc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    In-Reply-To: <s...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460898
    [ ukryj nagłówki ]

    Cyb napisał(a):

    > w przypadku naprawy jednej rzeczy i zorientowaniu sie, ze cos innego
    > sie tez sypnelo, mam telefon w tej sprawie, zebym mogl podjac decyzje,
    przeciez to normalna procedura w warsztacie...

    > a cena zawsze jest podawana, czasem w widelkach, ale jest podawana.

    jest caly szereg napraw, gdzie widelki oczywiscie mozna podac, ale
    nikomu nic po nich... bo co komu po widelkach 100-1000zl ?


    > jesli nie podawaliscie ceny na poczatku, to klient mial prawo
    nie prowadze warsztatu, ani nie jestem zawodowym mechanikiem
    samochodowym, choc forma tematu mogla cos takiego zasugerowac ;-)

    > domniemywac, ze robicie to gratis, z perspektywa zarobku na ew.
    > naprawie.
    .. i mogl domniemywac, a moze i liczyl na to, ze ASO ze swoim sprzetem
    szybko i skutecznie zdiagnozuje usterke, poda mu ja "na tacy", on odmowi
    naprawy ze wzgledu na koszty, pojedzie do kowala obok i bez diagnozy
    naprawi za 1/10 ceny... oczywiscie wszystko w imie prawa...
    Imo o kant @##@ potluc takie prawo, ktore chroni tylko jedna strone...
    albo wymaga od drugiej traktowania klientow jak potencjalnych naciagaczy
    i podsuwania im pod nos stosowny papier...

    pozdrawiam Blyskacz

    --
    ...samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
    Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)
    gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1