  • Data: 2009-02-11 18:46:28
    Temat: Re: Wadliwe wykonanie usługi bez zawarcia umowy Opcje
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    > To zwykłe czepianie się.

    alez nie, zarzad moze byc jednoosobowy, nikt tez nie broni
    prezesowi prowadzenia ksiegowosci i zajmowania sie sprawami
    promocji.

    po prostu wiem jak to jest z naszymi rodzimymi firemkami,
    i wykonawcami, bo czesto stoje miedzy jednymi a drugimi.

    w kazdej firmie jest przeciez jakas hierarchia,
    prezes nie moze odpowiadac za wszystko (pominmy oczywistosci),
    bo po to zatrudnia wykwalifikowany personel.

    jesli za komunikacje zewnetrzna odpowiada pracownik marketingu,
    to dla mnie, jako zleceniobiorcy, oczywiste jest ze rozmawiam
    z marketingowcem, ktory jest jedynie przekaznikiem woli
    prezesa.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com