  • Data: 2009-02-11 18:54:14
    Temat: Re: Wadliwe wykonanie usługi bez zawarcia umowy Opcje
    Od: asuszek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 19:40, asuszek <a...@g...com> wrote:
> [...]

    Prezes miał zaakceptować projekt strony który został wysłany mailem
    do Prezesa, Prezes ze swojej strony nie odpowiedział na Tego maila,
    nie napisał nic po prostu nie odpowiedzial bo nie zapoznal sie z
    projektem (prawdopodobnie brak czasu) (i co tutaj się stosuje zasadę
    że milczenie oznacza zgodę:)?)

    Ona nic nie akceptoowała po prostu wydała hasła do serwera (wiem
    wielki błąd ze strony firmy), nie było żadnej zgody na publikację