    From: "Borygo" <b...@b...vectranet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wada materiałowa szyby samochodowej
    Date: Sun, 19 Jan 2003 00:10:46 +0100

    Robert Tomasik wrote:
    :: A tam, gdzie parkowałeś, nie było wysokiego krawężnika? Albo
    :: samochód nie stał na przykład na nierównościach? W Skodach szyby
    :: pękały w posobnych okolicznościach.

    Parkowałem przed blokiem. Parking wylany jest asfaltem i jest w miarę równy.
    Zimą jak to zimą jest na nim trochę śniegu chociaż spółdzielnia stara się go
    odśnieżać. Pęknięcie coś musiało wywołać, ale raczej na pewno nie to że
    stałem na parkingu. Przecież jak się jeździ po naszych "pięknych" drogach to
    elementy samochodu dostają setki razy więcej drgań i naprężeń niż przy
    staniu na parkingu. Na krawężnikach też nie staję, bo tego dnia (sobota)
    parking był praktycznie pusty.

    Pozdrawiam
    Bobryk Grzegorz