    From: zel <c...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WYPADEK koło Łańcuta
    Date: Fri, 18 Nov 2005 02:06:23 GMT

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "zel" <c...@h...com> napisał w wiadomości

    > samobojstwo

    > Pisząc o "watażkach z Magdalenki" zapominasz, że byli to "żołnierze",
    > którzy wypełniali rozkazy.

    Typowe policyjne wymowki. A jak im kaza skoczyc z urwiska, to tez rozkaz
    wykonaja? :-P

    > Gdyby każdy w instytucji tego typu, co
    > Policja, Wojsko itp. zaczął kwestionować decyzje i rozkazy
    > przełożonych, a zadania wykonywać po swojemu, to raczej nic dobrego by
    > z tego nie wynikło w ogólnym rozrachunku.

    Raczej odwrotnie. A na poczatek to nie powinni przyjmowac genetycznych
    kryminalistow.

    > Obowiązkiem żołnierza jest walczyć, a jak przyjdzie to zginąć, bo sam
    > dobrowolnie przyjął na siebie ten zaszczytny obowiązek.

    Ale nie skakac z urwiska kiedy pijany trep kaze. nie ma roznicy pomiedzy
    pijanym trepem a debilami z Magdalenki.

    > Obowiązkiem
    > Ojczyzny jest dać mu do ręki oręż i zapewnić mądre kierowanie, by nie
    > ginął bez istotnej potrzeby. W wypadku Magdalenki to raczej Ojczyzna
    > się niedostatecznie wywiązała ze swojej części obowiązków, a nie
    > "żołnierze", których nazywasz "watażkami".

    I oczywiscie ukrywaz fakt ze pojechali do ... swojego pracownika, bo
    jeden z ich byl TW.

    No i byloi w takicm pospiechu, ze nie mogli poczekac az poszukiwani
    wyjda po gazete. Musialo byc Wejscie Smoka. No i bylo.

    > Sprawa Magdalenki była po wielokroć wałkowana w swoim czasie zarówno
    > na tym forum (od strony prawnej) jak i na forum pl.misc.militaria (od
    > strony taktyki przeprowadzonych działań). Ich ocena nie jest
    > jednoznaczna,

    Jest, jest. Debile, ktorzy zasluzyli na naturalna selekcje. Powinni sami
    sie wzajemnie wystrzelac. Bedzie mniej przestepcow. :-P

    > tym nie mniej jeśli już ktoś w ogóle ponosi
    > odpowiedzialność za ten bardzo przykry incydent,

    Incydent?

    > to na pewno nie Ci,
    > którzy tam poświęcili swoje zdrowie i życie.

    Coz za poswicenie. Podpalic dom z ludzmi.

    > Tak więc czasem warto pomyśleć, zanim się coś na forum publicznym w
    > tak delikatnej, jak śmierć kogoś sprawie coś napisze.

    Zal to moze byc uczciwych ludzi, a nie kryminalistow podapalczy. W
    dodatku debili, ktorzy mysleli ze wszyscy beda sie ich bac bo krzykna
    "policja!".

    > Zwłaszcza, jak
    > się ma cokolwiek nikłe pojęcie o okolicznościach zdarzenia, a z Twoich
    > wypowiedzi wnoszę, że niestety akurat zupełnie nie orientujesz się w
    > tym, o co tak naprawdę chodziło w Magdalence i co było przyczyną
    > takich, a nie innych skutków.

    Typowy rutynowy debilizm milicjantow byl przyczyna.

    > Poszukaj tamtych wątków, a myślę, ze bez
    > względu na różnorodność opinii w tej sprawie zdołasz sobie wyrobić
    > jakiś własny punkt widzenia.

    Kiedy ma sie zawodowego bandyte jako TW, to wypada najpierw zrobic
    rozpoznanie kiedy sie do niego idzie, a nie biec jak harcerze do ogniska.