  • Data: 2009-05-29 20:22:11
    Temat: Re:WPROWADZASZ W BŁĄD
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TO:
    _____
    >1. Dlaczego np. w art. 131 kpc jest "dokonywa", zamiast dokonuje?
    >"Art. 131. § 1. Sąd dokonywa doręczeń przez pocztę, komornika,
    woźnych, a także przez sądową służbę doręczeniową"
    "Art. 133. § 3.[...] Jednakże Skarbowi Państwa doręczenia dokonywa się
    zawsze w sposób określony w § 2."
    "Art. 135. Doręczenia dokonywa się w mieszkaniu, w miejscu pracy lub
    tam, gdzie się adresata zastanie."
    "Art. 137. § 1. Doręczenia żołnierzom zasadniczej służby wojskowej,
    funkcjonariuszom Policji i Służby Więziennej dokonywa się przez ich
    organy bezpośrednio przełożone.
    § 2. Doręczenia osobom pozbawionym wolności dokonywa się przez zarząd
    odpowiedniego zakładu."
    ____
    To nie ustawa, bo moment temu sprawdzałam na stronie sejmu.
    Więc jak piszesz o projekcie to napisz jasno , a tak, to ja cię uważam, za
    łajdaka,
    zwolennika brutalnej policji , bandytyzmu itd.