    From: Gaxx <gelo555NOSPAM@No_Spam.megapolis.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU, a szanse na ominiecie ?
    Date: Wed, 03 Jan 2007 01:13:57 +0100

    ===Tomy=== napisał(a):
> [...]

    masz zaświadczenia od lekarza? idź i porozmawiaj z nim, spytaj się go
    albo sam znajdź w internecie czy te wady kwalifikują Cię na kat. D lub E

    jeśli będziesz miał pecha (szczęście?) to jeśli do nich teraz pójdziesz
    wręczą Ci do podpisania kartę powołania i jeśli ją podpiszesz wyrok
    praktycznie zapadnie, przy sporym szczęściu okażą Ci akt łaski i dadzą
    do wyboru jednostkę i zegnaj wolności ma na 9 miesięcy, aha na jakiegoś
    młodszego specjalistę nie licz, jeśli nie masz matury idziesz na
    pododdział i 9 miesięcy z życia psu w d...

    > Jeśli nie stawisz się po odbiór tzw. biletu po prostu go olewając możesz
    > zostać doprowadzony do Wojskowej Komendy Uzupełnień siłą w asyście
    > żandarmerii i policji.

    jeśli wysłali zwykłym listem nic nie zrobią, jeśli poleconym, mogą
    przysłać kolejny, jeśli nie będziesz sie stawiał, spodziewaj się wizyty,
    w najlepszym wypadku dzielnicowego ale prędzej policji, żandarmeria nie
    przyjdzie :)

    > Idź i porozmawiaj z komendantem uzupełnień i złóż pisemnie prośbę o
    > odroczenie służby.

    dokładnie, możesz starać się o odroczenie ze względu na trudną sytuacje
    życiową albo rodzinną, jednak nie wiem jak do tego podchodzą, może
    łaskawie dostaniesz B6, ale to nic Ci nie da, chyba ze studia :>

    --
    pozdrawiam
    Gaxx