  • Data: 2007-01-03 01:09:10
    Temat: Re: WKU, a szanse na ominiecie ?
    Od: "Roger(OS)" <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gaxx (gelo555NOSPAM@No_Spam.megapolis.pl) napisal(a):

    > nic sie nie stanie jak nie pójdziesz, wyślą ponowne tez pewnie
    > zwyklym nastepnie poleconym. Za 10 dni to masz iśc do WKU? czy do
    > jednostki? jeśli podpisaleś karte powolania to pozamiatane, jeśli
    > nie to zlóz wniosek o ponowną komisje lekarską ze wzgledu na
    > znaczne pogorszenie stanu zdrowia od czasu poprzedniej komisji. A
    > i pamietaj ze nie wymigasz sie przed wojskiem wyjazdem za granice.

    Czyli jesli sie nie stawie (co chyba nie ma zbytnio sensu) wysla kolejny, kolejny i
    kolejny, az w koncu przyjada odpowiednie sluzby i zakuja mnie :-)
    Hmm, tylko ze ja ni emieszkam pod adresem wskazanym w WKU od dosc dawna listy
    czasem dostaje ale tylko te NIE POLECONE - listy polecone wszystkie sa ignorowane.

    Isc jak najszybciej i zlozyc podanie o ponowna komisje- nie odwolywac sie ze wzgledu
    na slub i dziecko w drodze?
    Jestem jedynym "zywicielem rodziny" poniewaz mieszkamy 400km od miejsca
    zameldowania :-)

    Roger