    From: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU
    Date: Wed, 07 Sep 2005 20:17:45 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pc81.pszczynska.silesianet.pl

    Marek Ciszewski napisał(a):

    > Powinno sie miec wybor miejsca pracy, przymusowe podpisywanie oswiadczen o
    > pracy nie budzi Twoich zastrzezen?

    Ktoś czegoś nie rozumie. Albo ja, albo Ty. ;-) Przecież w tzw normalnych
    warunkach nikt Cię do pracy w określonym miejscu nie zmusza. To nie
    "nakaz pracy" znany z dawnych czasów.

    PPMobilizacyjny ma znaczenie w przypadku mobilizacji:

    § 3. Pracownicze przydziały mobilizacyjne nadaje się osobom posiadającym
    kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowisk pracowniczych, określonych
    w etacie jednostki wojskowej na czas wojny, jeżeli:

    1) w przypadku żołnierzy rezerwy - nie przewiduje się ich powołania do
    czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny;

    Jesteś zbyt cenny, żeby Cię rozstrzelać ;-) - Ja tam w czasie wojny
    wolałbym pracować w biurze niż siedzieć w okopie. Średni czas życia
    jakby trochę inny.

    Imho lepiej dostać PPM niż zwykły PM

    ale mogę się mylić. Może diabeł w jakimś szczegole tkwi.

    MAc