  • Data: 2009-05-27 13:44:30
    Temat: Re: W trakcie wypowiedzenia umowy o pracę...
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald wrote:

    > Pytanie w stylu "grasz dalej?";
    > - jako pracodawca mając wiedzę że Twój pracownik będzie pracownikiem tylko
    > do końca czerwca i składa Ci wniosek o urlop w wymiarze 26 dni w marcu -
    > udzielisz mu takiego urlopu?

    Ja tu nie mówię o tym co jakiś pracodawca by zrobił, ale co przewidują
    przepisy.

    > Heheh - sam sobie przeczysz :)
    > Skoro tak bardzo podpierasz się KP to powiedz no nam jaki wymiar urlopu
    > przysługiwać Ci będzie u 'nowego pracodawcy' jeżeli zatrudniony zostaniesz
    > od 1 lipca? I po jakim okresie?
    > I jak to sie ma do 'odebrania 'zaległego rzekomo urlopu'?
    >
    > Chłopie - bądź konsekwentny.

    O przepraszam, sprawdziłem, doczytałem i jak się okazało, się myliłem.
    Ktoś mnie widać źle poinformował (albo przepisy się zmieniły). Przy
    zmianie pracodawcy, urlop należy się proporcjonalnie zależnie od
    przepracowanego okresu, chyba że już wcześniej go wykorzystaliśmy,
    wówczas u następnego pracodawcy należy się proporcjonalnie mniej.

    Adam Kłobukowski