  • Data: 2021-09-23 16:31:02
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2021 o 03:02, J.F pisze:

    > A potem juz moze sobie pojechac gdziekolwiek :-)
    > Ale w czym problem - chca Niemcy imigrantow, to im wizy w konsulacie
    > wystawia, takie normalne, szengenskie :-)

    A zajrzałeś do przepisu? Mogą ją wystawić na 90 dni w ciągu 180 dni od
    chwili wystawienia. I obcokrajowiec musi wyjechać.

    > A widzisz -wcale nie niemieckie :-)

    Oczywiście. A czy pisałem gdzieś, ze niemieckie?

    > Czyli musi byc sprytny, wjechac jako turysta, a potem zglosic sie do
    > placowki w glebi kraju :-)

    No i wykazać, jaka zaszła zmiana w jego statusie od chwili wjazdu do
    wniosku - bo inaczej wydalą w związku z pobytem w celu niezgodnym z
    deklarowanym.

    > Albo ... dobrze zadeklarowal - celem jest praca i mieszkanie w
    > Niemczech :-)

    To byłoby najlepsze, tylko, czy Niemcy mu taką wizę wystawią?

    > Tylko wytlumacz jeszcze te problemy Niemcow z wizami.

    Nie, bo tylko o tym słyszałem od takich, co to śledzili, a mnie mało
    interesowało.

    --
    Robert Tomasik