  • Data: 2021-09-21 11:54:20
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Sep 2021 08:51:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Bo nie mają wizy.

    Ale jak sam pisales - Niemcy ich chcieli przyjac.
    To i wiza nie byla problemem.
    I to nawet szengenska, skoro na rzadnej czarnej liscie nie byli.

    > Kto to może wiedzieć?

    No to skad wiesz, ze to ci z Niemiec ?

    > Chyba właśnie nie i w tym był problem. Nie znam się dokładnie na tym,
    > tym nie mniej to nie jest tak, ze państwo - członek Schengen - może
    > sobie tak dowolnie wystawiać te wizy.

    No wskazales punkt, ze nie moze, jak inny kraj ukladu uwaza za osobe
    niepożądaną.
    Ale czemu mialby uważac jakąś osobe, o ktorej pierwszy raz slyszal ?

    Czyli co - Unia nam nawet dyktuje, kogo nam wolno do kraju wpuscic?
    Tylko skad niby mamy wiedziec, ze nie wolno :-P

    > Dlatego wieść operacyjna niesie,
    > że Niemcy wymyślili, że "uchodźcy" na własną rękę będą się do Europy
    > dostawać, a oni zbawią Europę ich przyjmując. Wtedy pozostałe państwa
    > Schengen, zamiast karcić Niemców za wystawianie wiz, to będą im
    > dziękować. Z tym, że nie do końca się to powiodło.

    Ogolnie bylo chyba tak, ze kraje przyjmujace mialy o tych uchodzcow
    zadbac. Niemcy tam pewnie zadbali, ale niekoniecznie chcieli,
    zeby nasze przydzialowe nascie tys imigrantow na drugi dzien im
    zjechalo.

    Czyli taka glupia sprawa - ze ten imigrant mial prawo sie poruszac po
    kraju przyjmujacym, ale dalej to juz niekoniecznie.

    A osobna sprawa, ze Niemcy cierpia na brak rak do pracy, i tani
    imigranci im sie przydadza.
    My zreszta tez.

    J.