  • Data: 2021-09-20 16:59:47
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2021 o 16:42, J.F pisze:

    > "Podczas konferencji prasowej premiera, szefa MSWiA i szefa SG,
    > Mariusz Kamiński ujawnił, że najwięcej wiemy o śmierci jednego z
    > mężczyzn z tej grupy. Miał on przed śmiercią zachowywać się
    > podejrzanie, co sugerowało, że być może zażył środki psychoaktywne.

    Taka u nas tradycja, że jak jest jest konferencja mundurowych na temat
    śmierci kogoś, kto wcześniej spotkał się z funkcjonariuszami to zawsze
    okazuje się że narkotyki. Pewnie z rozpędu tak powiedział;) Dobrze że
    strażacy jeszcze poziom trzymają - chociaż ostatnio tłumaczyłem jednemu
    czemu nie należy wpisywać w protokole "przyczyną pożaru było zwarcie w
    instalcji elektrycznej" i nie przekonałem - "od zawsze tak wpisujemy i
    już";)

    > No i co - tak doskonale wszystko widzieli, a nielegalnemu
    > przekroczeniu granicy nie zapobiegli?

    Tak to z mundurowymi - niby ich kupa i mają pały ale potem okazuje się,
    że włodek przypadkiem jednemu wpierdolił jak do pracy szedł, a reszta
    tylko widziała. i tak dobrze - zwykle widzą jakieś zwidy.

    > A jak sie jeszcze okaze, to jedni z tych, co ich nasze dzielne sluzby
    > "zawrocily" ...

    Obecność narkotyków wskazuje na wcześniejszy kontakt z naszymi
    funkcjonariuszami.

    --
    Shrek