  • Data: 2005-12-27 20:07:45
    Temat: Re: W jaki sposób zmniejszyć należności alimentacyjne
    Od: "Lilla" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Były mąż zalegał z alimentami, dlatego oddałam sprawę do komornika.
    Komornik ściągał zaległości łącznie z alimentami bieżącymi, w jednym
    miesiącu alimenty bieżące zostały ściągnięte dwa razy co zostało udowodnione
    w sądzie.Sąd nakazał mi zwrot niesłusznie ściągniętych alimentów.
    W chwili obecnej zaległości alimentacyjne byłego mężą wobec mnie są bardzo
    duże,
    dlatego prosiłam komornika by zmniejszył jego zadłużenie o kwotę, którą sąd
    nakazał mi
    mu zwrócić. Komornik odmówił.
    Jak załatwić tę spłatę bez gotówki i zgodnie z prawem?