    From: "FlashT" <w...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W hołdzie...
    Date: Sat, 19 Dec 2009 20:48:13 +0100

    Użytkownik "mi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7b19.000002ef.4b2d20c0@newsgate.onet.pl...

    > Jak "skrzywdzeni"? Że nie zostali pozytywnie weryfikowani? Że ktoś ma
    > pretensje
    > o przynależność do PZPR albo służbę w milicji? Czy ty jesteś poważny?
    > Jedyne co
    > ich spotkało to utrata pracy, może ostracyzm. To nazywasz krzywdą?
    > Powinniśmy
    > nie zwalniać ich i pochwalić? Jesteś pewny, że piszesz o poważnych
    > ludziach?

    Twoje spojrzenie jest dosc niesamowite. Ja rozumiem politykow, ktorzy,
    swiadomi tego, iz krzywdza niewinnych ludzi, wybieraja te droge, jakoze
    bardziej zalezy im na opinii wiekszosci, ale to co Ty robisz nazwalbym
    fanatyzmem... zupelnie dla mnie niezrozumialym. Nie mamy zadnych dowodow na
    konkretnych ludzi, pojedzmy po calosci... takie traktowanie jest okrotne i
    nieludzkie. Jest analogiczne do wybijania calego drobiu w chinach bo
    wystapily sporadyczne przypadki ptasiej grypy... Co wiecej, jest niezgodne z
    prawem i konstytucja. Tu nie chodzi tylko o zwolnienia - chodzi o opinie, o
    to co sie robi z niewinnych ludzi... zwierzeta... a tak naprawde to Ci,
    ktorzy to robia sa nimi. Tak, ale takie argumenty oczywiscie do Ciebie nie
    trafiaja... ale jesli juz chcesz wypowiadac sie w jakiejs sprawie to
    przynajmniej sie dowiedz jakie sa fakty i co tak naprawde spotkalo tych
    ludzi... Np. proponuje rozeznac sie w takim drobnym szczegoliku jak
    zredukowanie emerytur o 70%(!). Proponuje od razu rozstrzeliwac wszystkich
    swiadkow przestepstw lub tych, ktorzy znalezli sie w promieniu kilometra od
    danego przestepstwa... nie bedzie problemu z sadami, przepelnionymi
    wiezieniami...

    Pozdrawiam,
    FlashT

    PS. Miejmy nadzieje ze trybunal konstytucyjny zakonczy ta farse raz na
    zawsze....