eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: W Rosji jak w Królestwie Saudów czyli skazywanie podwójnych obywateli (w tym USA)Re: W Rosji jak w Królestwie Saudów czyli skazywanie podwójnych obywateli (w tym USA)
  • Data: 2024-08-15 22:31:29
    Temat: Re: W Rosji jak w Królestwie Saudów czyli skazywanie podwójnych obywateli (w tym USA)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2024 o 20:54, A. Filip pisze:
    > "Podpadła pod jurysdykcję" bo miała (też) ruskie obywatelstwo.
    > Samego podpadnięcia pod jurysdykcję_po tej linii_ czepić się trudno bez
    > kopania pod sobą samym dołka.

    Dokładnie.

    > "Może wyglądać" że dostała aż taki drakoński wyrok bo miała
    > obywatelstwo USA a Putinistan "ciuła zaturmionych" na kolejną
    > wymianę z USA+. A że Putinistan ma w dupie że wychodzi a znacznie
    > większego skurwysyna niż potrzeba? Nic nowego.

    To by trzeba wiedzieć, o co tam dokąłdnie poszło. 50$ nie jest kwotą,
    która może wpłynąć jakoś rażąco na zdolność obronną Ukrainy, a i chyba
    zubożenie o tę kwotę Rosji niewiele zmieni. Wydaje mi się, że tu
    bardziej o zasadę chodzi, niż o te przekazywane kwoty.

    > Na RT.com "wersji Putina" nie znalazłem. Dzięki blokadzie ABW
    > "zwykły Polak" się ne dowie że RT.com w tej sprawie (jeszcze?) milczy.

    Już któryś raz widzę Twój wpis, z którego wynika, że ktoś ten adres
    blokuje. Mnie ów adres normalnie chodzi. Sprawdziłem w chwili pisania
    tego posta. Fakt, ze sporadycznie tam zaglądam, ale to inna sprawa.
    --
    (~) Robert Tomasik