  • Data: 2011-08-23 10:04:06
    Temat: Re: Vat a ubranie
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-23 09:41:15 +0000, wwwd <d...@N...gazeta.pl> said:

    > Po prostu nie rozumiem interpretacji US. Dlaczego ciuch tzw. roboczy to
    > ie może być kurtka.

    Bo nie pytaleś o ciuch roboczy, a o kurtkę.
    Garniturów, koszul w paski, czy rękawiczek do golfa też nie chcą zbyt
    chętnie akceptować.
    Wszystko sprowadza się do tego, być BROŃ BOŻE nie odniósł jakiejkolwiek
    korzyści z tego, co kupujesz i odliczasz.
    (oczywiście samochodów, telefonów, komputerów służbowych itp. nie
    czepiają się, bo nie mają jak)

    Obstaluj kurtkę za 10 000 zł. Z wbudowanymi na stałe głośnikami,
    LEDowymi strzałkami, z ekranem naszytym na grzbiet, z akumulatorem w
    kołnierzu, ze sterczącą chorągiewką, z oczojebnym transparentem "Tu
    Jestem, To Ja, Przewodnik Górski W Pracy" i wtedy ze zdziwieniem
    skonstatujesz, że US nie będzie się czepiać.
    ;-)

    --
    Bydlę